Örömteli nap

_LPP0298.jpg

Zsófival hónapokig készültünk a nagy napra... illetve ő jobban készült, én csak az edzéseket írtam elő, és igyekeztem noszogatni akkor is, amikor már a szerveznivalók közepette kevesebb energia és figyelem jutott a mozgásprogramra.

Engem is hatalmas meglepetésként ért azonban, hogy az esküvői fotózás témája kedvenc sportjuk lett. Szerintem fantasztikus képek, és nagyon jó látni, mennyire részese lehet a sport szeretete, a mozgás öröme egy pár életének - annyira, hogy az egyébként hagyományosan másról szóló napon is helye van. 

Ezúton is köszönöm, hogy publikálhattam a képeket, és persze nagyon sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!

_LPP0357.jpg

_LPP0391.jpg

Fotók: http://www.facebook.com/langpeterphotography

Ha nem akarsz lemaradni a következő posztról, itt kérj értesítést:

 

2012.09.27. 12:38 - Szöszkeboszi

Címkék: életmód dicsfény

komment



süti beállítások módosítása