A skarlát bejegyzés

Bevallom, Scarlett Johansson eddig nem volt épp a szívem csücske. Idegesített a kis malacfejével és a színészi eszköztára szegénységével is. Viszont most olyat nyilatkozott, hogy váó.

Szó szerint idézek a The Huffington Postból. Ha ezeket nem ő írta, hanem a PR-ese, akkor is váó.

"Nem létezik varázspálca, amit csak megsuhintasz, és jól nézel ki a latex macskajelmezben. Az egészséges étkezés és fitté válás: elköteleződés, eltökéltség és következetesség kérdése, mellyel letesszük voksunkat az önfenntartás mellett. [...] Én is ugyanúgy imádom a grillezett sajtot, mint bárki más, de a nem-oly-jó kaják iránti vágyat ötvözöm egy kiegyensúlyozott étrenddel.

Scarlett az Avengersben.Scarlett-Johansson-BW.jpg

Az emberekben - legyenek bármekkora méretűek vagy bármely formájúak - megvan a képesség arra, hogy elérjék teljesítőképességük határait. Ha nem forgatok, nekem sem kell ötvenféle súlyzóemelést végeznem, de attól még tartom a legalább napi 30 perces edzést, és a kiegyensúlyozott, gyümölcsben, zöldségben, fehérjében gazdag étrendet. [...] Rájöttem, bármilyen sűrű is legyen épp az élet, jobban érzem magam, ha találok egy kis időt arra, hogy csináljak valami aktívat. Bármily különböző is legyen az életünk, mind elhatározhatjuk, hogy egészséges testben szeretnénk élni."

Ugye, hogy hű? Azért ideírom azt is, amely mondanivalójával nem feltétlenül értek egyet minden körülmények között: "A húzódzkodáshoz, hasizomgyakorlathoz, kitörésekhez, guggoláshoz, felugráshoz, palánkhoz, sétáláshoz, kocogáshoz, fekvőtámaszhoz nincs szükség menő edzőre vagy edzőterem bérletre." - Azért neki valószínűleg egy magánedző megmutatta már ezek helyes kivitelezését, és nem is tizenöt kiló túlsúllyal csinálja, szóval ezt a kijelentést egy cseppet elnagyoltnak érzem. De ide idéztem, nehogy bárki a szememre vesse, hogy direkt kikozmetikázom.

Na és hogy mennyire higgyünk a médiának? "Mióta szuperhős-formába kellett hoznom magam, számos cikket láttam viszont a testsúlyomról. Ezek szerint kőkemény edzéstervet írtak elő nekem a színészkollégáim, olyan edzők hoztak formába, akikkel sohasem találkoztam, olyan gabonacsírákat eszem, amiknek a nevét ki sem tudom ejteni, és végül 7 kilót fogytam a 160 centimhez. Hatalmas eredmény 7 kilót fogyni, ha szükséges az egészségünk érdekében. De az én alkatomhoz teljes őrültség. Mindkét karomat le kellene vágni, hogy 7 kilóval kevesebb legyek. Meg egy lábfejemet. Frusztrál a bulvármédia felelőtlensége, ahogy terjeszti, hogyan kellene kinéznünk és hogyan kellene azt elérnünk.[...]

Klassz dolog ötleteket adni, hogyan éljünk egészségesebben, de nem valamiféle elképzelt 'Ő így csinálta!' példaként szeretnék ehhez hozzájárulni. Megfelelően étkezem és egészséges mennyiségű edzést végzek - így hozom magam formába és tartom meg azt. Szerintem a sajtónak felelősségre vonhatónak kéne lennie mindazért, amilyen hamis testképet közvetít az olvasói felé."

Köszönjük, Scarlett. (Az eredeti poszt ennél jóval hosszabb, a fenti linken elolvasható.) Így is lehet vélekedni, nem csak szélsőségekben, helló fehérneműmodellek, helló, Adele.

Ha nem akarsz lemaradni a következő posztról, itt kérj értesítést:

 

2012.05.23. 08:00 - Szöszkeboszi

Címkék: celeb sajtótermés

6 komment



süti beállítások módosítása