Kevéssé közszolgálati, ám annál privátabb

Kicsit elúsztam az elmúlt héten, de azért megemlítem, hogy mi minden volt azóta, hátha valakit érdekelnek a teleregény folytatások.

Szóval, idénre befejeztem a Pilates tanfolyamokat, jövőre veletek ugyanitt. Januártól hétfőnként 4 alkalmas alsóközéphaladó csoport, péntekenként teljesen kezdő, ha érdekel, itt jelezd. Volt már, aki karácsonyra adta ajándékba - ha még nem késtem el a tippel, akkor szólok, jobb meglepi, mint bármi* :)

Voltam megint strike zone-on is, a szokásos dicshimnuszt tudnám zengeni róla. Tessék elmenni, már csak azért is, hogy kipróbáld, hogy milyen az állóképességed / mélyizomzatod / nyújtási kapacitásod, aztán le lehet vonni a konzekvenciákat. Két kis korong, aztán mennyire más tőle a világ, na meg a mozdulatok.

Valamint elmentem step aerobikra is újra. A fair play kedvéért hozzáteszem, hogy befenyegettem Kameot Edot: ha nagyon más lépésekből állítja össze a koreográfiát, mint amiket elsajátítottam a múltkor, jóóól meg fogom blogolni, hogy ez követhetetlen és tanulhatatlan. (Azt hiszem, nem hatotta meg.) Ugyanis voltak új formációk, és mégis: a három koreográfiából mindegyik betanítós szakasz végén már tudtam, mi a menet. Megint megállapítottam, hogy ha az edző jó koreográfiát állít össze, akkor teljesen logikus, hogy mikor mi fog következni, és a vendég sem lesz béna. De nem tagadom: agyilag a nagy figyelésbe rettenetesen lefáradtam, és ez nem jó - kikapcsolódásként sportolok, nem a totális agyi zokniállapot elérése céljából, szóval 750 égetett kalória ide vagy oda, a tanulós-koreografálós órákat most hanyagolni fogom. 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, nekem a karácsony még biztonságosan távolinak tűnik, egyelőre pár napig próbálok még nem foglalkozni a kérdéssel. Közben készül a téli poszt a snowboardról, szóval lélekben erre készüljetek.

* Kivéve a világkörüli utazást, Anthon Berg ajándékcsomagot, rózsaszín netbook tokot, na meg a világbékét.

Ha nem akarsz lemaradni a következő posztról, itt kérj értesítést:

 

2010.12.21. 09:04 - Szöszkeboszi

Címkék: vélemény vendégségben aerobik strike zone

5 komment



süti beállítások módosítása