Ide nekem az ihletet!

giftotlet.jpgBármennyire is nem bírom az ünnepi rákészülést, külső nyomásra kénytelen voltam elgondolkodni rajta, hogy mit szeretnék kapni az ünnepre (vagy mert jó voltam az évben és megérdemlem). És én, aki folyton tele vagyok vágyakkal és ötletekkel (főleg persze különféle kütyük iránti vágyakkal), idén arra jutottam, hogy minden pátosz nélkül teljesen immateriális dolgokra vágyom.

Időre.

Ihletre.

Előbbiben nem nagyon tudtok nekem segíteni, de az utóbbiban igen - főleg, ha jövőre szeretnétek kicsit többet olvasni a blogon, mint idén. Shame on me, voltak mindenféle blogmeghasonulási válságaim, kiakadásaim, új projektjeim, és ez az oldal nem kapott belőlem annyit, amennyit szerettem volna.

No meg kétszázharmincvalahány poszt után fogyatkozik a saját ötlet is, és nem vagyok képes olyan tartalomgyártásba fogni, mint ami manapság a blogoszférában dívik, miszerint követek száz külföldi blogot/weboldalt, és kétnaponta összeollózok belőle valami posztféleséget. Ami rövid és érdekes, azt megosztom a facebookon emitt: facebook.com/pilatesblog, de ide bejegyzéseket szeretnék bejegyezni.

Szóval, kérek szépen tőletek ajándékot. Nem kell semmi extrára gondolni, csak ötletet. Miről szeretnétek olvasni? Mondhattok bármit, ami eszetekbe jut: edzéstéma, amiről úgy érzitek, hanyagoltam; óratípus kipróbálás, anatómia, gyakran felmerülő kérdés, véleményezzek-e valamit, úgy összességében bármi, ami esetleg mocorog bennetek, és kíváncsiak lennétek rá.

Ne túl instant témák legyenek, legyen benne olyan is, amit mondjuk jövőre is ráér megírni :)

A javaslatokat, ötleteket meg lehet tenni idelent kommentben a facebook azonosítótokkal, vagy emailben is a szoszkeboszi kukac gmail pont com címen. Hogy ne legyek teljesen hálátlan, a beküldők közül 3-an ajándékot kapnak - aki többet küld be, többször játszik :) (Az emailes küldéseket is beleszámolom.)

Az ajándék pedig pilateses mézeskalács csomag ilyenből, nagy kép itt.

mezeskalacs.jpg

Szóval, kérem az ötleteket, kérdéseket, felvetéseket - ihletet! Legyen mondjuk a mézeskalácsokért a belátható határidő december 23., de persze ha később tévedsz ide, akkor is kommentelhetsz :) És köszönöm.

Ha nem akarsz lemaradni a következő posztról, itt kérj értesítést:

 

2012.12.10. 12:59 - Szöszkeboszi

Címkék: offtopic

komment



süti beállítások módosítása