A szépségért meg kell szenvedni

Beach-Body.jpgFolytatódnak kalandjaim a szépségszalon alakformáló kezelésein. Ebből a fejezetből végképp kiderül, hogy fájdalommentes alakformálás nem létezik, és a címben szereplő ősi bölcsesség nagyon is igaznak bizonyul.

Személyes kedvencem továbbra is a nyirokmasszázs (barátainak csak Kukac), de róla a múltkor írtam, inkább elmesélem most az Alpha kapszulát.

A Gránátalmások esküsznek rá, és úgy tűnik, a vendégek körében is ez az egyik legnépszerűbb kezelés. Aki szeret szaunázni, avagy békésen szunyókálni egy zümmögő, közben feneket rázó gépben (mert a vibráció is fícsör), annak valószínűleg tényleg bejön. A hőkapszulát alsó hangon 60 fokra állítják, bár inkább 70-80-on üzemel (nyugi, a fej kint van), tizenvalahányféle összetevőjű aroma kering benne, no meg állítható a vibráció mértéke, ami a szöveteket fellazítva segíti a méreganyagok távozását. A hőérzetre még rátesz egy lapáttal, hogy bekennek, majd fóliába becsomagolnak hozzá, meg törölközővel betakarnak, és úgy raknak be a kagylóba, mint valami kikeltetésre váró igazgyöngyöt. (Tudom, az igazgyöngy nem kel ki, de nem találtam jobb hasonlatot, sorry.)phoca_thumb_l_karcsusito aromaterapia 11.jpg

Krém is tartozik a hatékonyság fokozásához, elsőre egy isteni fahéj-borsmenta illatú krémet kaptam fóliázás előtt: erm, maradjunk annyiban, hogy 25 percig mindent éreztem szó szerint égni a combomon, fenekemen, hasamon. Mivel rinyagép vagyok és nem titkolom, a következő kezeléseken már mellékhatásoktól mentes tengeri algás-mentás krémmel kencéztek, ami amúgy extrán finom érzetű bőrt eredményezett, mondjuk egy luxuskategóriás vérkeringés-fokozó, zsírbontó készítményről beszélünk.

Szóval a hő meg az izzadás meg a méregtelenítés meg a seggrázás megteszi a hatását. Állítólag centiket lehet ezzel vékonyodni - annak, hogy én nem lettem hamvas szalmaszál, csak az az oka, hogy bevallom, behisztiztem. A természetes kánikulát 40 fokig jól bírom, de a szaunát már egyáltalán nem, és 70 fokban nekem már irtóra melegem volt, nem tudok szunyókálni se buszon, se szoliban, miért pont itt kezdtem volna el; viszont csak a fejem lóg ki a gépből, így még a telefonomat se tudom nyomkodni.

Annak, akinek van semmiszobája, teljesen jó, de nekem nincsen, mindig nyüzsög valami a fejemben, és nehezen lazulok el, ha közben csak a kijelzőt látom, hogy mennyi kilokalória ég el a visszaszámlálós 30 perc alatt. (Kb 180, 70 fokra hevítve a 200-at is elérte. Én viszont ezer élvezetesebb módot tudok, hogy fél óra alatt 200 kcal-t elhasználjak. Mondjuk hozzá kell tennem, hogy ez tényleg nem kevés, megfelel egy lájtosabb zsírégető óra arányos értékeinek.)

Kis kitérő annak, aki nem tudja, mi az a semmiszoba. Az az állapot, amikor valaki elvonul a saját fejében ejtőzni, virtuálisan pecázni, kikapcsolni, és amikor megkérdezed, mire gondol, azt mondja, semmire, és tényleg nem gondol semmire. Ébren van és NEM GONDOLKODIK ÉPP, ami nekem ebben a formában felfoghatatlan :) Persze állítólag a semmiszoba létezése férfiakra jellemző... A lenti videóban 3:40-től magyarázzák el a lényegét, de az egész előadás rettentő szórakoztató.

Visszatérve az eseményekre: mivel a comb hátsó felén tényleg látványos a változás, igyekeztem hős lenni, néhány alkalommal hagytam bekapszulázni magamat, s legalsó hőfokozaton egészen jól elvoltam. De a hővel szembeni ellenállásom végsősoron a hatékonyság rovására megy, így inkább stratégiát váltottunk.

Az erősen túlsúlyos, teljesen lelassult anyagcseréjű, esetleg dohányzó vendégeknél valószínűsíthetően ez a fajta méregtelenítő-zsírégető kezelés extra hatékony tud lenni (mesélték, hogy egy-egy esetben tökfeketére izzadt fóliából szedték ki a delikvenst kezelés után), persze ellenjavallt szívbetegeknek és szaunautálóknak. Szerencsére van máááááásik.

A mááááásik pedig esetünkben a trófikus izomstimuláció lesz, amin eddig csak egyszer voltam, annyit leszögezhetek, a címbeli dakota bölcsesség arra is igaz: reméljük, nem csak a szenvedés, de a szépség részére is. Amint van érdemi tapasztalatom, beszámolok, mert most már tényleg szeretnék Beach Bodyt, közeleg a nyaralás.

(És riszpekt a Gránátalma Szépség- és Egészségközpont dolgozóinak azért, hogy így tűrik a szeszélyeimet, meg a türelmem végességét az egyes kezelések kapcsán. Azért igyekszem kedves vendég lenni, tényleg.)

Ha nem akarsz lemaradni a következő posztról, itt kérj értesítést:

 

2012.08.06. 09:41 - Szöszkeboszi

komment



süti beállítások módosítása