Rólam (csak mert muszáj)

Dávid Enikő

  • Pilates oktató (talaj- és eszközös torna)
  • kismama Pilates oktató
  • Fitball és softball tréner
  • személyi edző

Kezdeném azzal, hogy gyereknek nem voltam egy sportos kiscsaj, szerettem kucorogva olvasni, és a sport megszerettetésének a hiányát (mind a mai napig) a "porosz" stílusú iskolai testnevelésórák számlájára írom. Tigrisbukfenc, medicinlabda...? Na ne vicceljünk... De sosem késő felismerni, hogy a sport milyen örömöt és változást hozhat az életünkbe.

Húszévesen jött a callanetics, az aerobik, majd az outdoor sportok, a konditerem és a kardioedzések. Majd 2005-ben a Pilates. Mindeközben a fogyasztói társadalom modernkori megtestesüléseként elhíresült marketing szakmában kamatoztattam a sport által nyert energiát. Egészen az utóbbi évekig, amikor úgy döntöttem, hogy ideje továbbadni másoknak is azt, ami nekem annyi pozitívumot adott. A kérdés jogos: miért lesz bárkiből huszonéves korában, száz év marketinges múlttal pont Pilates oktató? A válasz egyébként egyszerű: omnia vincit amor :) Ez az a mozgás, amibe beleszerettem…

A Pilates szerda esti időpontja volt éveken keresztül az egyetlen (és tényleg az egyetlen) fix pont az életemben. Így aztán, amikor úgy éreztem, változásra és új célokra van szükség, magától értetődő volt, hogy elvégzem az oktatói képzést. Azóta is állandóan rohanok, a naptáram tele, pörgök, mint a búgócsiga, de abban a percben, amint veszek egy mély levegőt, megszólal a zene, és a testem felkészül az “áramlásra”, minden más megszűnik, az egész kavalkád. Csak én vagyok, a testem, a hangom, és azok az emberek, akik bíznak bennem, hogy kicsit kiemelem őket a mindennapjaikból, és megmutatom nekik az utat, hogyan érezhetik magukat jobban a bőrükben.

Spoiler! Izé, reklám. Ha szeretnéd ezt Te is átélni, szeretnéd kipróbálni, keress meg! Kapcsolatfelvételhez: írjál emailt az eniko(pont)david(kukac)gmail(pont)com címre, vagy hívjál: (t-mobile előhívó, majd) 219 (és) 2342.

Papírügyileg (jó tudni!): Az AFPA (American Fitness Professionals and Associates) nemzetközi diplomáival rendelkezem.

Amiket tartok:

* mat (talaj) Pilates: minden szinten kezdőtől a haladóig
* speciális eszközös Pilates gyakorlatok: erősítő szalagok, Pilates karika, Pilates henger
* Pilates fitball és softball használatával
* kismama Pilates

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha nem akarsz lemaradni a következő posztról, itt kérj értesítést:

 

2010.05.15. 22:14 - Szöszkeboszi

7 komment



süti beállítások módosítása