2010. jún 27.

Csajzóna

írta: Szöszkeboszi
Csajzóna

A pasikat nem fogja meghatni ez a bejegyzés, előre látom, nem baj, ők vegyék a távirányítót és nézzék a meccset ezúttal. Ugyanis arról szeretnék néhány szót váltani, hogy a konkrét mozgáson kívül mik azok az apró-cseprő trükkök és tanácsok, amikre nem árt odafigyelni, hogy jobb legyen az összhatás. Mert végül is persze, szeretnénk egészségesek lenni, meg jól érezni magunkat a bőrünkben, meg nem kifulladni a lépcsőmászáskor. Hogyne. Na de "gyarlóság asszony a neved", és a bikini-miniszoknya szezont (na meg a legnagyobb megpróbáltatást, a ledobjuk a ruháinkat esetet... nem, nem a Playboy fotózásra gondolok, báááár...) azért jó lenne minél stresszmentesebben venni, nemdebár? ;)

Szóval sportolunk, ami jó, na de még mi hiányzik?

Először is, nyugodtan vedd elő a kencéket.

A kencéket előveheted már edzés alatt: lássuk be, egy kis csalás nem árt az erőfeszítések mellé, azaz: ha valami vérbőséget fokozó krémmel elősegítjük a zsírégetést. Ezekből számtalan létezik, a koffeinen túl mindenféle növényi és alga (tényleg, ez növény vagy állat?) kivonatot tartalmazó zselét, kenőcsöt lehet kapni, és ezekkel már a bőr "előgondozását" is megkezdjük, lásd sharpei effektus.

Edzésen kívül ne feledkezz el a testápolóról. (Oké, én is utálom, mert tiszta trutyi, de muszáj.) A bőrnek igenis lépést kell tartania a bőr alatti események alakulásának tempójával, ami - főleg a bűvös harmincon túl - már a legkeményebb házi feladatok közé tartozik. Ahhoz, hogy a ruganyosságot megőrizzük, kellenek a segédeszközök, szóval elő a kencével.

Ne feledkezz meg a vízről!

Egyrészt, megint csak edzés alatt (és egyébként egész nap), folyadékbevitel formájában. A víz nem hizlal, nem leszel tőle nehezebb meg puffadt, sőt, a víznek éppenhogy vízhajtó hatása van, nem beszélve a szövetek és sejtek vízigényének kielégítéséről. Szóval, igyál amennyi beléd fér.

Amúgy meg külsőleg is használd bátran, mármint nem csak a tisztálkodás miatt :) a hideg-meleg vizes váltott zuhany, bár kissé spártai, de nagyon hatásos a kötőszöveteknek, és szép feszes lesz tőle a bőr.

Találd meg a színedet!

Itt a nyár (hol? hol? na jó, néha megmutatkozik...) - ne félj a D-vitamin beviteltől. (Persze amúgy a napozást ésszel, a remélhetőleg közismert szabályok szerint ejtsd meg...) A szép alak is jobban mutat egy hozzád illő kellemes színárnyalattal. Az én bőröm például alapvetésben tökfehér, ráadásul olyan vékony, hogy az erek is áttűnnek rajta, kifejezetten jobban mutat hát, ha az izomformákra lehet összpontosítani a nézelődőnek, és nem térképrajzolhatnékja támad a kapillárisaimról. Nem kell szolicica versenyre nevezni, de a bőrödhöz/színeidhez illő aranypír ártani nem fog. Szóval, hajszoljuk a napot, csajok!

Szólj hozzá

vélemény fogyókúra csajos