Hol jártunk?

A kitűző kifejezetten jópofa ötlet, azóta is hordom, egyébként vicces elvegyülni a Goldenblog díjkiosztón.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napjainkban már sokkal emberibb arca van a bloggereknek, mint régen, egészen sokaknak nincs tipikus bloggerfeje, de még mindig befigyel a "te blogger vagy, vagy ember?" jelenség - nem is tudom, pozitív vagy negatív diszkrimináció-e ez... :) Talán attól függ, honnan nézzük.

A szervezők (szponzorok) dicséretére váljon, hogy jópár bicajt kiosztottak a kategóriagyőztesek között, feketepont viszont, hogy a menü - a tavalyihoz hasonlóan - hotdog és hamburger volt, értem én, hogy a szénhidrát+fehérje a leggyorsabban eltelítő kaja, meg segít felszívni az alkoholt, de akkor is, na. Ez szerintem nem menő. Egyébként meg jó buli volt, a Pilates blog neve a 10-es listában egy percre fel is tűnt a kivetítőn, sütkéreztem önnön figyelmemben, aztán folytatódott a show. Hát ilyen ez a hírnév, még jó, hogy a blog itt van mindig, mit nekem a talmi csillogás az Ötkertben.

Ha nem akarsz lemaradni a következő posztról, itt kérj értesítést:

 

2010.09.03. 19:38 - Szöszkeboszi

Címkék: goldenblog

komment



süti beállítások módosítása